reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  836
  •  | 
  • Páči sa:  2 050x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

reklama

Genealógia

Pátranie po predkoch - rady začiatočníkom

Ján Serbák

Pátranie po predkoch - rady začiatočníkom

Popri iných koníčkoch sa posledných 14 rokov venujem genealógii. Kladný ohlas na môj predchádzajúci článok ma značne prekvapil. Pokúsim sa preto splniť svoj sľub a odovzdať niektoré z nadobudnutých skúseností začínajúcim pátračom

  • 28. jan 2013
  • Páči sa: 7x
  • Prečítané: 87 454x
  • 25
Pátranie po predkoch

Ján Serbák

Pátranie po predkoch

Pátranie po predkoch bolo mojím dávnym koníčkom. Od detstva ma zaujímalo, kto boli moji predkovia, kam až siahajú korene našej rodiny. So sestrou sme zostavili rodostrom našich predkov, ktorý však siahal do minulosti len tak ďalek

  • 25. jan 2013
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 14 372x
  • 30
reklama
SkryťZatvoriť reklamu