reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  836
  •  | 
  • Páči sa:  2 049x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

reklama

Nezaradené

Z Igora Matoviča sa stal pesimista

Ján Serbák

Z Igora Matoviča sa stal pesimista

Igorové statusy na facebooku sledujem, odkedy vstúpil do politiky, dokonca som bol jeho fb-priateľom, aj som ho volil.

  • 13. feb 2023
  • Páči sa: 8x
  • Prečítané: 956x
  • 6
Čo som videl operovaným okom počas operácie a po nej

Ján Serbák

Čo som videl operovaným okom počas operácie a po nej

V posledných troch mesiacoch som absolvoval 4 operácie očí pri lokálnej anestézii.

  • 14. sep 2022
  • Páči sa: 33x
  • Prečítané: 5 065x
  • 1
Zaujímavosti z histórie Tour de France

Ján Serbák

Zaujímavosti z histórie Tour de France

Včera odštartovali najslávnejšie cestné cyklistické preteky na svete. Od prvého ročníka Tour de France v roku 1903 to boli mimoriadne ťažké preteky len pre najodolnejších cyklistov.

  • 27. jún 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 923x
  • 0
Igor Matovič nám na dnes pripravil deň dobrých prekvapení

Ján Serbák

Politika Igor Matovič nám na dnes pripravil deň dobrých prekvapení

Keď som si dnes ráno prečítal polnočný status Igora Matoviča na facebooku, dostal som strach, čo si to zas Igor na nás vymyslel.

  • 4. mar 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 2 207x
  • 0
Igor Matovič a jeho facebook

Ján Serbák

Politika Igor Matovič a jeho facebook

Sledujem Igorove statusy na facebooku už niekoľko rokov. Potom, ako sa nedopatrením stal premiérom, jeho štýl komunikácie sa kupodivu vôbec nezmenil.

  • 7. jan 2021
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 4 061x
  • 3
reklama
Bol som si uctiť pamiatku predkov zapálením sviečok na ich hroboch

Ján Serbák

Bol som si uctiť pamiatku predkov zapálením sviečok na ich hroboch

Žijem v trojgeneračnej šesťčlennej domácnosti na krajnom východe, kde takmer nič nie je. Na miestnom cintoríne odpočívajú všetci moji predkovia v označených, aj v neoznačených hroboch.

  • 1. nov 2020
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 1 999x
  • 5
Zákon o zdravotníctve z roku 1876

Ján Serbák

Zákon o zdravotníctve z roku 1876

Pri vyhľadávaní zaujímavých starých periodík ma zaujal právnický jazyk vyše 140-ročných zákonov. Vybral som najzaujímavejšie paragrafy zo zákona O sporiadaní záležitosti verejného zdravia z roku 1876.

  • 28. apr 2018
  • Páči sa: 2x
  • Prečítané: 2 413x
  • 4
Blahoželanie k MDŽ

Ján Serbák

Blahoželanie k MDŽ

Dnes, v deň významného sviatku všetkých žien, sme sa zobudili do nádherného slnečného rána. Blahoželám k Medzinárodnému dňu žien všetkým ženám, mamičkám, babičkám a najmä blogerkám a čitateľkám blogov! Prajem Vám príjemné prežitie dnešného dňa, veľa šťastia, zdravia a lásky! Symbolicky Vám darujem poslov jari z nášho chotára, čerstvo nafotené bledule jarné.

  • 8. mar 2015
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 3 853x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu