reklama

Paraglidisti na Zemplínskej šírave

V sobotu podvečer preletel ponad našu dedinu motorový paragliding. Keďže som sa v zápäti dozvedel, že paraglidisti majú zraz na Zemplínskej šírave, o smere mojej pravidelnej rannej cyklorozcvičky bolo rozhodnuté.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Z domu som vyštartoval o siedmej ráno, kým ešte bola znesiteľná teplota. Po 15 kilometroch na bicykli som sa zastavil v najvýchodnejšom šíravskom stredisku Paľkov. Už pri schádzaní z cesty k vode som započul charakteristický zvuk motora paraglidingu. Tesne ponad pláž letel smerom na východ prvý ranný vták z 30-členného kŕdľa na kalužskom ihrisku. Sotva som stihol z bicyklovej tašky vytiahnúť foťák.

Obrázok blogu

Ďalších hlučných ranných vtákov som objavil až pri bazénoch v Klokočove.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Pri Kamenci sa už objavovali stále častejšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Ich hniezdo som objavil na ihrisku v Kaluži.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Súčasťou medzinárodného stretnutia paraglidistov boli aj ukážky inej leteckej techniky. Škoda, že som ich objavil až v posledný deň, keď sa už balili domov.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  840
  •  | 
  • Páči sa:  2 083x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu