reklama

O financovaní zdravotníctva, lekároch a úplatkoch

Po týždňoch celonárodnej diskusie na tému referendum za rodinu začína diskusia na dôležitejšiu tému úplatkárstva, resp. financovania zdravotníctva. Po obvinení kardiológa MUDr. Fischera z úplatkárstva, túto tému inicioval včerajší

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Všeobecného lekára MUDr. Petra Liptáka obdivujem ako blogera za jeho nebojácne články o nezdravom financovaní zdravotníctva. Za jeho najlepší článok považujem http://liptak.blog.sme.sk/c/343740/1-Prosba-k-financno-politickej-mafii-Slovenska.html , v ktorom transparentne poukazuje na skutočnosť, že iba 1,44 miliárd eur zo 4 miliárd z povinného zdravotného poistenia sa vracia do zdravotníctva a takmer dve tretiny si prerozdeľuje finančno-politická mafia. Napriek všeobecne známym postojom MUDr. Liptáka k problematike financovania zdravotníctva ma včerajší šot v TV Markíza šokoval. Vyznel totiž tak, že MUDr. Lipták úplatky v zdravotníctve obhajuje, aj sa verejne k ich prijímaniu priznáva. Neprekvapilo ma, že po odvysielaní šotu vo večerných televíznych novinách TV Markíza MUDr. Lipták už o pol druhej v noci zverejnil na blogu Sme článok http://liptak.blog.sme.sk/c/374835/moja-odpoved-na-uplatky-v-zdravotnictve.html , v ktorom obviňuje Barboru Demešovú z účelového zostrihu šotu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako pacient mám s našim zdravotníctvom bohaté skúsenosti, no doposiaľ som o nich ani v jednom zo svojich 242 blogov nepísal. Mám množstvo zdravotných problémov, za sebou veľa operácii a hospitalizácii. Hoci na každom kroku počujem o úplatkárstve lekárov, ja osobne som za desiatky rokov ani jeden úplatok lekárom nedal, ani si ho odo mňa žiaden lekár nevypýtal. Na skorumpovanom Slovensku existuje ešte mnoho lekárov, ktorí úplatky neberú. Moja skúsenosť je taká, že sú to práve tí špičkoví lekári zo špičkových zdravotníckych zariadení. Chcem sa verejne poďakovať aspoň trom z nich. Národnému onkologickému ústavu v Bratislave za 9 rokov špičkovej zdravotnej starostlivosti, 1. ORL klinike na Antolskej ul. v Petržalke za 5 a pol hodinovú onkologickú operáciu krku a ORL špecializovanej nemocnici v Humennom za operáciu, ktorou ma zbavili 50-ročných problémov s nosom. Pôvodne som chcel takto verejne poďakovať konkrétnym špičkovým lekárom, vďaka ktorým ešte som na tomto svete a v relatívne dobrom zdraví. Dlhoročná skúsenosť s diskutérmi na blogu Sme mi však velí radšej nemenovať, aby som nedajbože tým dobrým lekárom neublížil. 

Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  837
  •  | 
  • Páči sa:  2 060x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu