reklama

Bleduľa jarná karpatská

Dnes ráno som nasmeroval svoj bicykel do Národnej prírodnej rezervácie "Jovsianska hrabina". Je to najväčšia lokalita prísne chránenej bledule jarnej karpatskej, ktorá je teraz v plnom rozkvete. Okolie horského potôčika Myslina pod južnými svahmi Vihorlatu je posiate desaťtisícmi týchto pekných bielych kvietkov so žltozelenou škvrnou na každom okvetnom lístku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Chcel som bledule pofotiť ešte pred dažďom (aj som cestou domov trochu zmokol), pretože o pár dní, keď sa má opäť vyčasiť, už začnú odkvitať. Za polhodinu som urobil 80 záberov, výber fotiek mi však trval oveľa dlhšie. Po zredukovaní počtu fotiek na 30 som sa rozhodol viac nemazať, veď každý z Vás si už vyberie tie svoje.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  838
  •  | 
  • Páči sa:  2 060x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu