reklama

Výlet do Vysokých Tatier

Včera bolo vo Vysokých Tatrách nádherné počasie. Slniečko svietilo, nefúkalo, viditeľnosť bola perfektná. V Starom Smokovci som sa ocitol na pravé poludnie a mal som k dispozícii 4 hodiny času. Myslím, že som ich využil efektívne. Vystúpil som sa na Hrebienok a po magistrále smerom na Skalnaté pleso po Lomnickú vyhliadku. Cestou tam som sa zastavil pri horolezcoch na ľadovej stene v závere Malej studenej doliny a na spiatočnej ceste na Zamkovského chate, pri snehovom Betleheme, na Rainerovej chate a pri Studenovodských vodopádoch.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Z Popradu bol nádherný výhľad na celú panorámu našich veľhôr.

Obrázok blogu

Predpokladal som, že v takéto pekné víkendové odpoludnie bude v Tatrách viac ľudí.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

50 metrov vpravo od tejto prudkej ľavotočivej zákruty pred Zamkovského chatou je ľadová stena, na ktorej trénujú horolezci.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na Lomnickej vyhliadke medzi Zamkovského chatou a Skalnatým plesom je nový prístrešok.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Cestou späť som sa zastavil na Zamkovského chate.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A tu je už snehový Betlehem pri Reinerovej chate.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na chate - nosičskom múzeu som si odfotil aj mediálne známeho chatára Petra Petrasa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Na Hrebienok som sa vrátil popri Studenovodských vodopádoch, v potoku bolo veľmi málo vody.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

Popri poslednými lúčmi slnka zaliatom kostolíku som zišiel na parkovisko s pocitom pekne stráveného odpoludnia.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Ján Serbák

Ján Serbák

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  837
  •  | 
  • Páči sa:  2 060x

Dôchodca s pestrou škálou záujmov. Zoznam autorových rubrík:  GenealógiaTuristikaCykloturistikaCestovanieFotoreportážeSúkromnéNezaradenéAko to vidím jaStoročné novinyŠariština

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu